تبلیغات
وبلاگ لژیون کمک راهنما اصغر منصوری

وبلاگ لژیون کمک راهنما اصغر منصوری
کنگره 60، بهترین راه درمان اعتیاد به انواع مواد مخدر (درمان رایگان) 
قالب وبلاگ
چه زمانی به خواب می‌روید؟ چه زمانی بیدار می‌شوید؟ حداقل طوری برنامه‌ریزی کنید که هرروز- حتی اگر دیر خوابیدید و حتی در روزهای تعطیل- در یک ساعت مشخص بیدار شوید
 
نتیجه تصویری برای عکس خواب زیاد

 

 

 

تأثیرات منفی خواب بیش‌ازحد:

 

 

 

کاملاً واضح است که بیش‌ازحد خوابیدن، موجب اتلاف وقت شده و کمبود وقت نیز موجب بی‌فایدگی و ناتوانی در انجام وظایف و مسئولیت‌های روزانه می‌شود. گاهی هنگامی‌که بیش‌ازحد می‌خوابید، دچار خجالت شده و نسبت به خود خشمگین می‌شوید که این حالت به‌تدریج می‌تواند تأثیری منفی بر عزت‌نفس شما داشته باشد. این علت و معلول‌های خواب بیش‌ازحد می‌توانند در یک چرخه پایان‌ناپذیر مداوم بر یکدیگر تأثیر گذاشته و مدام شرایط شمارا سخت‌تر کنند.

 

 

 

 

 

دلایل خواب بیش‌ازحد:

 

همان‌طور که گفتیم، یک دلیل خواب بیش‌ازحد شما می‌تواند کیفیت بدخواب باشد. دلایل داشتن چنین خوابی می‌تواند عادات یا شرایط بد و غیراصولی مانند بیدار ماندن تا دیروقت، انجام کارهای شیفتی، تغذیه نامناسب و محیط پرسروصدا باشد. این حالت می‌تواند به دلیل ناهنجاری‌های فیزیکی مانند قطع تنفس هنگام خواب یا Sleep apnea باشد

 

 

 

چگونه خواب بیش‌ازحد را متوقف کنیم؟

 

ابتدا باید این احساس تعهد را در خود ایجاد کنید که حتماً بر عادت خواب بیش‌ازحد خود غلبه کنید. باید بدانید که "چرا" می‌خواهید چنین کنید. شما باید با دانستن این دلیل، در خود انگیزه غلبه بر این عادت را ایجاد کنید. سپس: با برقرار کردن یک برنامه منظم خوابیدن و بیدار شدن و رعایت آن، سیستم خواب خود را دوباره به نظم درآورید.

 

چه زمانی به خواب می‌روید؟ چه زمانی بیدار می‌شوید؟ حداقل طوری برنامه‌ریزی کنید که هرروز- حتی اگر دیر خوابیدید و حتی در روزهای تعطیل- در یک ساعت مشخص بیدار شوید.

 

 

 

پس باید چه کنید؟

 

باید به هر روشی که بتواند شمارا یک‌بار درست سر موقع بیدار کند متوصل شوید و یک چرخه تازه را آغاز کنید

 

 

 

• شرایط مناسب را برای داشتن خوابی خوب در شب محیا کنید و عوامل مخرب (نور، سروصدا، عادت تماشای فیلم در رختخواب و...) را حذف کرده یا تعدیل کنید.

 

• روشی مناسب و عملی برای بیدار شدن خود پیداکرده و هرروز از آن استفاده کنید

 

• بر روی انگیزه‌های خود و انضباط شخصی متمرکزشده، آن‌ها را تقویت کنید.

 

 

 

فراموش نکنید که عادات، اکتسابی هستند و هرچند تغییر دادن آن در ابتدا مشکل به نظر می‌رسد، اما به‌خصوص در مورد خواب، الگوهای تازه سریع جا میافتند و شما پس از چند روز متوجه می‌شوید که به‌موقع و بدون نیاز به شنیدن زنگ ساعت یا ریخته شدن آب بر صورتتان! از خواب بیدار شده‌اید

 

 

 

 

 

 




طبقه بندی: مقالات،
برچسب ها: کنگره60، درمان اعتیاد، خواب،
[ دوشنبه هفدهم آبان 1395 ] [ 04:47 ق.ظ ] [ مسافر علی بلوچ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ


اعتیاد جایگزینی مزمن است ،چون مواد مخدر بیرونی دقیقاً جایگزین سیستمهای تولید کننده موادشبه افیونی وضد درد بدن شده اند. امروزه طبق آمار سازمان ملل حدود 185 میلیون‌نفر در سراسر جهان درگیر اعتیاد هستند .كنگره 60 به منظور رهایی معتادینی كه همواره خواستار رهایی از اعتیاد بوده اند و راه حل منطقی برای درمان خود پیدا نكرده اند با هدف رسیدن به تعادل جسمی و روانی تشكیل گردیده است .این وبلاگ توسط اعضای لژیون جناب آقای اصغر منصوری به منظور شناخت انسان و مواد مخدر و تأثیر این دو بر رو ی یکدیگر و بطور کلی کمک به درمان اعتیاد طراحی شده است .امیدواریم گامی در جهت این مهم به انجام رسانیم .
درضمن در این روش درمان کاملا" رایگان صورت می پذیرد وهیچگونه وجهی از شخص خواهان رهایی دریافت نمی شود.به امید رهایی تمام مصرف کنندگان جهان.....

آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب